سازمان ملل متحد امروز سرافکنده است،زیرا نهادهای حقوق بشری‌اش به لوث وجود رژیم آخوندی آلوده شده و زیر پای هیولای استبداد ذبح می‌شود.این یک شکست اخلاقی برای سازمان ملل و جامعة جهانی است.

پیش از ظهر امروز جمعه ۱۲ آبان همزمان با دومین روز اجلاس مجمع اجتماعی حقوق‌بشر سازمان ملل متحد با ریاست رژیم رکوردار اعدام در جهان، هموطنان آزاده با برپایی یک تظاهرات در ژنو مقابل مقر اروپایی سازمان ملل خشم و انزجار خود را از این اقدام شرم‌آور ابراز کردند.

خانم مریم رجوی در پیامی به این تظاهرات که توسط خانم دولت نوروزی نماینده شورای ملی مقاومت ایران در انگلستان قرائت شد ضمن درود به شرکت‌کنندگان در این تظاهرات گفت:

اعتراض‌های قاطع شما در برابر نشاندن یکی از آدمکشان حاکم در رأس یک نهاد وابسته به ملل متحد، صدای قیام و مقاومت مردم ایران است.

ما به مماشات گران و لگدمال کنندگان حقوق‌بشر و دست‌آوردهای تاریخی جهان معاصر می‌گوییم یقین داشته باشید رژیمی که فقط به شکنجه و کشتار اتکا دارد، با هیچ زد و بندی از سرنگونی حتمی نجات پیدا نمی‌کند.

خانم رجوی تأکید کرد: اهانت به آرمان حقوق‌بشر و توهین به مردم تشنهٔ آزادی در ایران، نباید ادامه پیدا کند. رژیم آخوندی باید از تمام نهادهای ملل متحد اخراج شود. سران این رژیم باید به‌خاطر نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت تحت محاکمه قرار گیرند.

در این تظاهرات طاهر بومدرا نماینده پیشین دبیرکل ملل متحد درباره اشرف در عراق، آنتونیو استانگو رئیس فدراسیون ایتالیایی برای حقوق‌بشر، خانم مهناز سلیمیان دبیر ارشد شورای ملی مقاومت، محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورا و شماری از نمایندگان جوامع ایرانیان و جوانان مقیم کشورهای مختلف اروپایی سخنرانی کردند.

ژنو- تظاهرات ایرانیان در اعتراض به ریاست نماینده رژیم بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر-ق ۲

ژنو- تظاهرات ایرانیان در اعتراض به ریاست نماینده رژیم بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر-ق۳

ژنو- تظاهرات ایرانیان در اعتراض به ریاست نماینده رژیم بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر-ق۴   

ژنو- تظاهرات ایرانیان در اعتراض به ریاست نماینده رژیم بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر-ق۵

   

 ژنو- تظاهرات ایرانیان در اعتراض به ریاست نماینده رژیم بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر-ق۶

 


لطفا به اشتراک بگذارید: 

🙏لطفا به اشتراک بگذارید