زنان در مقاومت ایران پیشتاز، مقتدر و فرمانده هستند
آنها الگوهایی در جهان کنونی هستند و زنان جهان به آنها اقتدا می‌کنند
مقاله دکتر زینب البدول رئیس کمیسیون زنان در پارلمان اردن در لوانت لندن : 
دکتر زینب البدول رئیس کمیسیون زنان در پارلمان اردن طی مقاله‌ای با عنوان ”زنان در گذشته و حال، پروسه مبارزه، توسعه و الگوهای معاصر“ که در سایت لوانت لندن و شماری از رسانه‌های کشورهای عربی نیز درج شده به ریشه‌های تاریخی جایگاه زنان در گذشته و حال و آینده پرداخته و موضوع برابری زن و مرد را در کشورهای مختلف بررسی کرده و نوشته است انگیزه اصلی مبارزات زنان، احقاق حقوق آنها و کسب صلاحیت برای حضور در مناصب مختلف است.
وی در ادامه به نمونه‌هایی از نقش و موقعیت زنان در اردن، ترکیه، عراق، سوریه و ایران پرداخته است
دکتر زینب البدول رئیس کمیسیون زنان در پارلمان اردن درباره موقعیت و مبارزات زنان در ایران می‌نویسد:
وضعیت زنان در ایران حاوی دو تصویر متناقض است. تصویر اول بیانگر عمق درد و رنج زنان ایرانی در رژیم آخوندی است که در قیاس با کشورهای خاورمیانه به‌دلیل ظلم وستم، تجاوز و زورگویی و اعدام و کشتار زنان، دختران و کودکان، بی‌نظیر است، حرمتهایی که حفاظت از آنها در کتاب خدا نیز به آن اشاره شده اما در رژیم آخوندی این اعمال شنیع بسا فراتر رفته و به مسمومیت دختران مدارس نیز رسیده است. درد و رنج زنان در دیکتاتوری مخلوع شاه و در رژیم زن‌ستیز آخوندی ادامه داشته و تا زمانی که این رژیم قرون‌وسطایی در حاکمیت است، استمرار خواهد داشت.
دکتر زینب البدول رئیس کمیسیون زنان در پارلمان اردن در ادامه می‌افزاید : 
تصویر دیگر وضعیت زنان ایرانی، در مقاومت ایران است که در آن زنان پیشتاز، مقتدر، متمدن و فرمانده هستند این زنان الگوهایی در جهان کنونی هستند و زنان دنیا به آنها اقتدا می‌کنند. خانم مریم رجوی که مقاومت ایران را هدایت می‌کند از تأیید و احترام مردمی و جهانی بالایی برخوردار است. او تلاش می‌کند که سر مار را در تهران له کند و درهم بکوبد و تحول توده‌ای عظیمی را خلق کند. تغییری که خواسته زنان و جامعه ایران است که خیرات آن نیز به منطقه خواهد رسید.
 
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید