آیا خامنه ای از می تواند از فروپاشی اپوزیسیون قلابی خوشحال باشد؟
بدنبال از هم پاشیدن ائتلاف ۵ نفره موسوم به منشور همبستگی رسانه‌های حکومتی در ایران به ظاهر از این اقدام اظهار خوشحال کردند و تلاش کردند این طور وانمود کنند که وزن تمام اپوزیسیون نظام ما همین بوده است و به این ترتیب تلاش دارند یک اپوزیسیون قلابی و دست ساز  را به عنوان نماد کل اپوزیسیون معرفی نمایند.
خبرگزاری حکومتی ایرنا در ۶ اردیبهشت در مطلبی با عنوان« کوه همبستگی براندازان موش زایید» تلاش کرد به شکل ناشیانه ای مجاهدین خلق را نیز به همین جریان بچسباند و وانمود کند که همه چیز تمام شده است!
فروپاشی اپوزیسیون قلابی و ذوق زدگی رسانه‌های حکومتی!
ایرنا در ادامه این تیتر نوشت:«تنها سه ماه زمان نیاز بود تا این گروه‌ها و افرادی که هر کدام نقض غرض دیگری بود، از ائتلاف‌ مضحک خود پشیمان شده‌ و از آن خارج شوند. … چنانچه از همان روزهای ابتدایی راه اندازی این شورا شاهد بودیم که هر کدام از اعضا، به ویژه رضا پهلوی سعی داشتند تا خود را رهبر اپوزیسیون معرفی کنند.
در همین رابطه می‌توان به پویش مضحک «وکالت» سلطنت طلبان اشاره کرد. پویشی که در آن دیکتاتورزاده پهلوی از مردم و دیگر گروه‌های ضدایرانی درخواست داشت تا او را به عنوان لیدر خود در دوران گذار از جمهوری اسلامی ایران انتخاب کنند. سازمان منافقین، گروهک تجزیه طلب و تروریستی کومله نیز در واکنش به اقدام سلطنت طلبان، با صدور بیانیه‌هایی خود را رهبر اغتشاشات زن، زندگی و آزادی معرفی کردند. از همین جا بود که اختلافات گروه‌های شورای همبستگی، مشخص شد.»
ایرنا در ادامه خبر مطلب خود نوشت:«گروه‌ها و افرادی که برای مردم ایران نسخه براندازی را می‌پیچیدند و با اتهام زنی به جمهوری اسلامی، از برقرای دموکراسی غربی در روزهای پسا نظام اسلامی سخن می‌گفتند، حتی قادر به تحمل یکدیگر هم نیستند. این هم طنز براندازی است.»
محسن کوهکن یک عضو افراطی و فاشیست سابق مجلس نیز در یک برنامه تلویزیونی از اپوزیسیون قلابی کمی پا را فراتر گذاشت و اذغان کرد:«ما هنوز در ادامه اجرای تکه های اون جنگ همه جانبه ای و ترکیبی هستیم که به هر جهت از اوایل یا اواسط سال گذشته شروع شد به هر جهت پایگاه تیرانای منافقین فعال هستند …بعضی دیگه هم به اونها کمک میکنند و نهایتا هر آنچه که در این نظام جمهوری اسلامی گفته میشه و مطرح میشه اونها به شکل های مختلف دنبال تحریف هستند».
چرا این همه سر و صدا سر اپوزیسیون قلابی؟!
برای فهم این پروپاگاندای پرحجم حکومتی در مورد فروپاشی اپوزیسیون قلابی باید به چند واقعیت اذعان کرد:
۱.مخاطب اصلی این تبلیغات و پروپاگاند حکومتی جوانان قیام و مردم کف خیابان هستند، رسانه‌های حکومتی تلاش دارند با دادن آدرس اشتباهی در مورد اپوزیسیون، مردم معترض و جوانان قیام را نومید و دلسرد سازند. در همان حال با این تبلیغات می خواهند نیروهای خودی و بسیبجی‌های ریزشی را بازسازی روحی کنند.
۲.ماموریت اصلی این جریان فرصت طلب سوار شدن بر موج قیام، منحرف کردن آن و سپس دلسرد کردن مردم و جامعه بودکه تا حدودی در این ماموریت موفق بود، اما چیزی که غیرقابل تغییر است پتانسیل عظیم نارضایتی اجتماعی و روح انقلابی حاکم بر جوانان قیام است از این رو موفقیت این جریان را باید کوتاه مدت و موقت دانست.
۳.فاشیزم حاکم بر ایران تلاش دارد با این همانی سازی بین اپوزیسیون قلابی و آلترناتیو اصیل و انقلابی و با یک چوب راندن همه، به خودش دلداری بدهد که همه کسانی که جلوی ما ایستادند همین هستند و نمی‌توانند کاری بکنند.
۴.واقعیت این است که آن چه که رسانه‌های حکومتی از آن تحت عنوان اپوزیسیون نام می برد، یک جریان ارتجاعی و استعماری بوده است که حول بچه شاه  گرد آمده بودند. اگر نگوییم این جریان اساسا ساخته دستگاه اطلاعاتی و امنیتی ایران بوده لااقل به شدت تحت تاثیر آنان و دنباله روی اهداف آنان بوده است. از این رو باید تاکید کرد که کسی از این جریان  انتظار شق‌القمر!‌نداشت و کسی هم در ایران به آنان چشم ندوخته بودکه الان بخواهد دلسرد شود.
۵. واقعیت دیگر آن است که آلترناتیو دمکراتیک و انقلابی ایران دارای شناسنامه و هویت و بیش از ۴ دهه مقاومت سرفرازانه است. این دیوار بسا بسا بلندتر از آن است که کوتوله‌های سیاسی یک شبه و یک هفته‌ای توان در افتادن با آن را داشته باشند. این همانی سازی این الترناتیو دمکراتیک و انقلابی با یک جریان فرصت طلب و حزب باد! همانند سر فروبردن کبک در برف است که خودش را غافلگیر خواهد کرد.
۶.آلترناتیو اصلی و دمکراتیک حاکمیت در حال سقوط ولایت فقیه یک مقاومت سازمان یافته است که هزاران شهید تقدیم آزادی مردم ایران کرده است وهویت واصالت خودش را از همین مقاومت می گیرد و نیازی به گدایی مشروعیت و زانو زدن پیش این و آن را ندارد.
۷.آلترناتیو دمکراتیک ایران با برخورداری از ارتش آزادیبخش و یک شبکه سراسری از کانون‌های شورشی متکی بر یک قاعده  استوار و مستحکم است که حول آن شکل گرفته و استوار شده است. این درحالی است که اپوزیسیون قلابی فاقد هرگونه تکیه گاه اصیل و قابل اتکا بوده و به همین دلیل این گونه در برابر بادهای موسمی می لرزد و فرو می افتد.
۸. بنابراین برخلاف القائات حکومت و رسانه‌های حکومتی، خامنه‌ای و سپاه پاسداران باید از فروافتادن و از هم پاشیدن این اپوزیسیون قلابی خشمگین و اندوهگین باشند چون یکی از بزرگترین موانع و پابندهای قیام از میان برداشته شده است و موج بعدی قیام توفنده‌تر و رادیکالتر بساط ارتجاع و دیکتاتوری ولایت فقیه را جارو خواهد کرد.      
🙏لطفا به اشتراک بگذارید