فعالین بلوچ موضع گیری سخیف بچه شاه را شماتت کردند
در رابطه با موضع گیری بچه شاه علیه جوانان آزادیخواه بلوچستان، یکی از فعالان سیاسی بلوچ واکنش نشان داد و اعلام کرد که «رضا پهلوی در توییت خود مبارزان بلوچ را «تروریست» خوانده و آنها را با جمهوری اسلامی یکی دانسته است. در حالی که پهلوی در رابطه با قتل جوانان بلوچ توسط نیروهای نظامی خامنه‌ای هیچ واکنشی نشان نداده است».
این فعال بلوچ در قسمت دیگری از موضع گیری خود اعلام کرد که «روی دیگر سکه کسی است که اعدام‌های گسترده بلوچستان و خانواده‌های قربانیان برایش مهم نباشند و با سیگنال دستگاه سپاه تروریستی، اقدامات واکنشی قربانیان را محکوم کند. فاشیسم منشأ تروریسم است».
همیشه در مسیر انقلاب مردم، بخصوص که ماهیت آن دموکراتیک باشد، عناصری که در جبهه ضد انقلاب قرار دارند، برای منویات ضد مردمی شان با دیکتاتور متحد می‌شوند. هم اکنون بچه شاه خائن هم جبهه‌گی خود را با شیخ بیشتر بارز نمود. اگرچه جبهه متحد شاه و شیخ مدت هاست که برعلیه انقلاب دموکراتیک مردم ایران فعالیت می‌کنند و این فعالیت هم بر هیچ یک از ایرانیان آزادیخواه پوشیده نیست و در شمار خیانت‌های بقایای دیکتاتوری شاه خائن قلمداد می‌شود. 
حمله جوانان آزادیخواه در سراوان
بامداد ۳۱اردیبهشت ماه جوانان آزادیخواه بلوچستان دریک عملیات متهورانه به یکی از مراکز سرکوب که نقش مهمی در کشتار سوخت بران در منطقه مرزی سراوان داشت، تهاجم انقلابی نمودند.
در این تهاجم ۶تن از عوامل قرارگاه مرزی کشته شدند
جوانان آزادیخواه بلوچستان در این رابطه اطلاعیه‌ای صادر نمودند و این عملیات را «فقط به منزله یک هشدار به خامنه‌ای جنایتکار و کودک کش» نامیدند. جوانان آزادیخواه بلوچستان در این اطلاعیه همچنین یادآوری کردند که «اعدام جوانان ایران = ویران کردن لانه‌هایتان هست»
در این اطلاعیه همچنین آمده است که «خامنه‌ای جنایتکار و پس مانده‌های دیکتاتور پیشین حاکم بر ایران یعنی ( پهلوی) بدانند که بلوچ زیر بار ظلم هرگز سرخم نکرده و نخواهد کرد». جوانان آزادیخواه بلوچستان همچنین در قسمت دیگری از اطلاعیه خود به حکومت ولایت فقیه اینگونه هشدار دادند که «اگر چنانچه رژیم حاکم بر ایران خامنه‌ای جنایتکار و سپاه منحوسش بخواهند هموطنان آزادیخواه مان را در سراسر ایران مورد شکنجه، زندان، اعدام قرار دهد، بداند دیگر در امان نخواهند بود. هرجا و در هر محل آنها را به درک واصل خواهیم نمود».
موضوع گیری بچه شاه و شیخ علیه جوانان آزادیخواه بلوچستان
به دنبال این عملیات قهرمانانه که حکومت ولایت فقیه سخت دچار آشفتگی گردید
به دنبال موضع‌گیری خصمانه حکومت ولایت فقیه علیه مردم بلوچستان و جوانان آزادیخواه، بچه شاه هم همسو با خامنه‌ای وارد میدان شد و عملیات جوانان بلوچستان را تروریستی خواند. او در توییتش نوشت:
«تروریست‌هایی که جوانان مرزبان ایرانی را در سراوان به قتل رساندند، روی دیگر سکه جمهوری اسلامی هستند! که جوانان بلوچ را اعدام می‌کند و به قتل می‌رساند. با خانواده‌های سربازان جان‌باخته میهن، عمیقا هم‌دردی و این اقدام تروریستی را شدیدا محکوم می‌کنم.»!
به این ترتیب بچه شاه این بار بصورت واضحی به خامنه‌ای پیام داد که من  در کنارت ایستاده‌ام و باهم هم جبهه هستیم.
به همین دلیل است که موضع گیری این فعال بلوچ و دیگر فعالان سیاسی و مدنی پاسخی دندان شکن به بازمانده خاندان ارتجاعی پهلوی است که اکنون به نمایندگان فاشیزم بدون عمامه  از نظر مردم شناخته شده‌اند.
یادآوری می‌شود که در ۸ مهر ۱۴۰۱ نیروهای سرکوبگر خامنه‌ای در زاهدان به روی نمازگزاران مسجد مکی آتش گشودند و بیش از۱۰۰ نفر از مردم بلوچ را کشتند. اما مدعیان کنونی تروریزم مدعی مردم شدند.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید