رژیم فرتوت آخوندی برای جلوگیری از قیام به هر دری میزند چند صباحی به عمر ننگینش اضافه کند. یک روز به دامن شاه مدفون و بقایای او می‌آویزد. روز دیگر با زدن گاز شیمیایی به مدارس دانش‌آموزان بی‌گناه و روز دیگر به علم کردن حجاب و سرکوب زنان شجاع رو می‌آورد. یا با بگیروببند مردم معترض و افزایش قیمت مواد غذایی قصد خاموش کردن شعله‌های قیام را دارد. روز دیگر در هر ۶ساعت سری را بر بالای دار می‌برد تا ضحاک خون‌آشام را از سقوط نجات دهد.
در کنار این جنایت‌های بیشمار وزارت بدنام اطلاعات به دامن مشتی مأمور وزارتی تحت‌پوش خانواده آویزان شد و با  جمع‌کردن آنها و راه انداختن سیرک تکراری و مشمئزکننده‌ای در مقابل دفتر صلیب نعره‌های مرگ بر و عربده‌کشی‌های گوش‌خراش و تکرار اراجیف کهنه‌شده رو آورد.
رژیم جنایتکار که شقاوت و دجالیتش جهانی را از ماهیت ارتجاعی و ضد بشری‌اش به نفرت رسانده است برای قابل‌هضم بودن اکاذیب و اراجیفش به پرت‌وپلاگویی‌هایی افتاده و تحت پوش خانواده! مدعی شده که «مجاهدین فرزندان! آنها را در آلبانی زندانی کردند»!
 
عجب زندانیانی که رعشه سرنگونی را به سرتاپای رژیم قرون‌وسطایی انداخته‌اند!
آخر کسی نیست به ولی وقیح جنایتکار بگوید کدام حرفت را باید باور کرد؟
آنجا که می‌گویی اینها زندانی هستند و دسترسی به اینترنت و غیره ندارند و به‌زور آنها را نگه‌داشته‌اند یا آنجا که می‌گویی آلبانی‌نشین‌ها پشت فتنه‌ها هستند و مجاهدین در فضای مجازی خواب را از شما جانیان ربوده‌اند؟
به آخوند خامنه‌ای میگویم خانواده‌های هم‌جنس خود و وزارت اطلاعات کثیفت را به‌حساب ما ننویس چند بار سرت را به کوه دماوند کوبیده‌ای و هنوز برایت عبرت نشده است. مجاهدین بیش از ۴دهه است که صاف و روشن گفته‌اند تا سرنگونت نکردند دمی از پا نخواهند نشست.
خلق قهرمان و کانون‌های شورشی هم که هرروز با آتش زدن نمادهای جهل و جنایتت حرفشان را به‌روشنی می‌زنند.
پس ای جلاد به تو میگوییم هرچقدر می‌خواهی به دجال گری‌ها تحت پوش این‌وآن و سایر جنایت‌هایت اضافه کن. هر غلطی می‌خواهی بکن ولی ما مجاهدین عزم جزم کرده‌ایم که سرنگونت کنیم.
اما راستی چرا رژیم و مزدوران پیشانی سیاه ولی‌فقیه ارتجاع و مأموران وزارتش در این شرایط دوباره سراغ چنین کارت سوخته‌ای می‌روند؟
آیا اعدام بیش از ۹۰ نفر در یک ماه در سراسر خاک ایران، کافی نیست؟
آیا اختناق و سرکوب تمامی اقشار مردم ایران و حمله شیمیایی به دانش آموزان کافی نیست؟
آیا آویختن به استعمار و آلت دست‌هایی مثل بچه شاه و شاه‌پرست‌ها و شکنجه گران ساواکی امثال ثابتی کافی نیست؟
آیا شیطان سازی علیه مقاومت خون‌بار یک خلق با سیل فرومایگان بریده از مبارزه و دست‌بوس آخوندهای پلید کافی نیست که دوباره به بازی سیرک مضحک وزارت اطلاعات توسط مزدوران اجاره‌ای تحت عنوان «خانواده» علیه اشرف۳ روی آورده‌ای؟
رژیمی که اشک تمساح برای خانواده‌ها می‌ریزد با اعدام فرزندان ایران چه خانواده‌هایی را عزادار و از هم می‌پاشد تا چند صباحی به عمر ننگینش اضافه کند.
باید گفت أُفٍّ لَّكُمْ وَلِمَا تَعْبُدُونَ
 زهی خیال باطل که با چنین ترفندهای لو رفته و جزغاله شده بتواند عمری برای خود بخرد.
افتخار ما این است که تا سرنگونی رژیم لحظه‌ای از  پا ننشسته و از پا هم نخواهیم نشست و حنای دجالیت‌هایی در پوش خانواده و آویختن به این یا آن ارگان دیگر رنگی ندارد و سال‌هاست این ترفندها را به روی رژیم و مزدورانش تف کرده‌ایم.
مرتضی قدیمی- اشرف3- خرداد۱۴۰۲    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید