مهمانی خسیس و آجیل مشکل گشای بچه شاه! (طنز سیاسی) - #نه_شاه_نه_شيخ
داستان مهمانی خسیس و بچه شاه چیست؟ میگویند شخص خسیسی که در تمام شهر معروف بود تحت تاثیر دوروبری‌هایش و فشار کنایه‌ها و متلک‌های مردم کوچه و خیابان قول داد که یک مهمانی بزرگ بدهد.
بعد از اینکه در بین عموم این حرف را زد بلافاصله پشیمان شد ولی فکر کرد که اگر مهمانی را منتفی کند خیلی برایش آبروریزی است بنابراین فکر دیگری کرد!
روز مهمانی و زمان ناهار در کمال تعجب مهمان‌ها دیدند که به هر نفر یک کاسه کوچک که حاوی مقدار کمی شیر بود دادند و یک تکه نان!
فرد خسیس شروع به سخنرانی کرد که بله! شاید فکر کنید که این چه غذایی است و… ولی بگذارید توضیح بدهم، مدتها فکر کردم که بهترین و پرسودترین غذا را برای شما آماده کنم.
دیدم هیچ چیزی بهتر از شیر نیست! کره و پنیر و خامه و ماست و … همه از شیر است. بره‌ای که سرخ می‌شود و خورده می‌شود با شیر بزرگ شده پس محصول، همین شیر است!  پس چشم‌هایتان را ببندید و در حین خوردن این شیر، به فراورده‌های آن فکر کنید آنوقت می‌بینید که هم سیر می‌شوید و هم لذت می‌برید!!
داستان مهمانی خسیس و بچه شاه
حالا داستان این شاه پرست‌هاست! از همه داروندار دنیا یک بچه شاه دارند که نه سابقه سیاسی دارد، نه سابقه مبارزاتی، نه حتی سابقه فعالیت اجتماعی… بنابراین با تبلیغ اینکه این بچه شاه در صورت فراهم بودن شرایط چه چیزی می‌توانست باشد و یا خواهد بود، تصمیم دارند هرطور شده این بچه را به مردم ایران قالب کنند!
اگر سوال کنید که چرا این بابا گزینه مناسبی است می‌گویند خوب، بچه شاه است! اگر بگویید که برنامه‌اش برای حکومت چیست؟ می‌گویند برنامه نیاز ندارد این از روز تولد بچه شاه بوده بنابراین در خونش است! اگر بپرسی چطور می‌خواهد رژیم را سرنگون کند می‌گویند، قرار نیست سرنگون کند! این بچه شاه است بقیه سرنگون کنند و این می‌آید و برتخت می‌نشیند!
اگر بگویی مواضعش در رابطه با بقیه چیست؟ می‌گویند:‌ این بچه شاه است و فراجناحی و فراگروهی است! گروه ها هر کاری می‌خواهند بکنند و این بچه شاه که سایه خدا بر زمین است بالای دست همه کار خودش را می‌کند! اگر بگویید که آخه مگه این بابا عقل ندارد، رژیم که خودبخود سرنگون نمی‌شود. می‌گویند: حتی اگر عقل هم نداشته باشد ولی بچه شاه است!
اگر هم بگویی مردم دیگه قصد ندارند از جانشین خدا به سایه خدا پناه ببرند و می‌خواهند یک حکومت دموکراتیک داشته باشند. می‌گویند: مردم چکاره هستند! بچه شاه اصل قضیه است که باید راضی باشد!
🙏لطفا به اشتراک بگذارید