دم خروس رژیم آخوندی پس از حمله در آلبانی 
استقبال وزارت‌خارجه و قضاییه جلادان از حمله به مجاهدین
سایت وزارت‌خارجه رژیم روز ۳۱خرداد: ناصر کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه نوشت:
مقامات ذیربط کشور آلبانی از کشف و ضبط شماری از سیستم‌های الکترونیکی و پهپادهایی که مجاهدین اقدامات تروریستی خود را به‌واسطه آنها پیگیری و هدایت می‌کردند، خبر دادند و گفتند آنها با اقدامات تروریستی و سایبری، توافق سال ۲۰۱۴ با آلبانی را نقض کرده‌اند.
‌ مجاهدین همواره خطری برای امنیت میزبان خود خواهند بود، به همین دلیل دولت عراق آنها را اخراج کرد و دولت‌های دیگر نیز از پذیرش آنها خودداری نمودند.
امیدواریم دولت آلبانی اشتباه خود در میزبانی از این فرقه تروریستی ‌ را جبران کند.
 
خبرگزاری قضاییه جلادان در روز ۳۰خرداد ۱۴۰۲ با استقبال از حمله به اشرف ۳ گزارش کرد:
پلیس آلبانی پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتمال حملات تروریستی و سایبری در حال بازرسی و تفتیش همه اماکن و دفاتر مورد استفاده در «اشرف ۳» است.
بازجویی از حدود ۳هزار ساکن این اردوگاه از سوی پلیس در جریان است.
منابع آگاه در آلبانی اعلام کردند که بررسی دقیق همه دستگاه‌های الکترونیکی مانند رایانه، تلفن، پهپاد... انجام شده است.
هدایت این عملیات برعهده رئیس پلیس ایالتی آلبانی است.
هدف این عملیات پلیس آلبانی اجرای کنترل‌های لازم در چارچوب تحقیقات برای اهداف تروریستی بوده است.
 
یادآوری می‌کنیم که قضاییه جلادان و وزارت‌خارجه ضربه‌خورده رژیم آخوندی از یاد برده‌اند که مقاومت ایران در نخستین موضع‌گیری خود دست آنها را خوانده و پیشاپیش اعلام کرد که حمله به درخواست فاشیسم دینی حاکم بر ایران صورت گرفته است و موضع‌گیری‌های ابلهانه کنونی آنها دم خروس است که از زیر عبای ملا بیرون می‌زند.
 
 
حمله ناگهانی بیش از ۱۰۰۰پلیس در آلبانی به اشرف ۳، شهادت یک مجاهد خلق 
و مصدوم شدن بیش از ۱۰۰نفر در اثر گاز فلفل که حال شماری از آنان وخیم است
به درخواست فاشیسم دینی حاکم بر ایران، صبح امروز ۳۰خرداد ۱۴۰۲ حدود ۱۰۰۰پلیس آلبانی در یک اقدام جنایتکارانه و سرکوبگرانه به اشرف حمله کردند. بسیاری از درها و کمدها و وسایل را شکستند و با گاز اشک‌آور و گاز فلفل به ساکنان حمله کردند. بسیاری از کامپیوترها را شکسته و یا با خود برده‌اند.
در اثر این حمله جنایتکارانه، مجاهد خلق علی مستشاری به‌شهادت رسید و بیش از ۱۰۰تن در اثر گاز فلفل مصدوم شدند که حال برخی از آنان وخیم است و شماری به بیمارستان مادر ترزا در تیرانا منتقل شدند.
رفتار پلیس آلبانی یادآور حملات جنایتکارانه نیروهای مالکی به اشرف در عراق در فاصله سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ است.
مقاومت ایران از دولت آمریکا و ملل متحد که امنیت و سلامت ساکنان اشرف را بارها تضمین کرده‌اند، می‌خواهد این رفتار جنایتکارانه و وحشیانه را محکوم کنند و تضمین‌های لازم را برای ممانعت از این رفتارهای غیرقانونی که بسیاری از معاهدات بین‌المللی از جمله کنوانسیون پناهندگی، اعلامیه جهانی حقوق‌بشر و کنوانسیون اروپایی حقوق‌بشر را نقض می‌کند به‌عمل بیاورند. اتحادیه اروپا که آلبانی کاندیدای عضویت آنست این حمله وحشیانه را باید محکوم کند و دولت آلبانی را به‌خاطر این رفتار مورد حسابرسی قرار دهد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳۰خرداد ۱۴۰۲ (۲۰ژوئن ۲۰۲۳) 
 
دهقان، معاون حقوقی رئیسی جلاد، درباره اقدامات حکومت آخوندی علیه مجاهدین گفت: 
ببینید یک سری اقداماتی از طریق دستگاه‌های داخلی صورت گرفته برای صدور حکم مقتضی علیه افرادی که مرتکب جنایت شدند در کشور. متولی این کار طبیعتاً وزارت اطلاعات بوده که باید کار رو الآن انجام می‌داده و قوه قضاییه. ما هم به‌عنوان معاونت حقوقی قبلاً تقاضا کرد و هم از رئیس‌جمهور محترم و ایشون هم تقاضا دادند که کار رو پیگیری کنند. ما باید علیه این افرادی که در داخل کشور مرتکب جنایت شدند علیه افراد یا علیه اموال کشور باید علیه اینها حکم صادر بکنیم و این احکام را به اجرا در بیاریم در خارج کشور و تقاضایی شناسایی و اجرای این احکام رو در خارج از کشور بکنیم.
باید این کار توی این ۴۰سال انجام می‌شد ۱۷هزار نفر آدم کشتند. اینها باید علیه‌شون حکم صادر می‌شد و پیگیری می‌شد و شناسایی و اجرا صورت می‌گرفت. ولی این کار به‌نظر من به اندازه‌ای که لازم بود صورت نگرفته و ما عقب‌ماندگی در این زمینه داریم.
خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان رژیم - ۳۱خرداد ۱۴۰۲    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید