عزاداری کارگزاران و پاسداران ولایت خامنه‌ای در رابطه با هلاکت سرکردگان نیروی تروریستی قدس در سوریه با شرکت مخبر معاون اول رئیسی جلاد، پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران، پاسدار قاآنی سرکرده نیروی تروریستی قدس و پاسدار صفوی دستیار و مشاور عالی خامنه‌ای برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری قضاییه جلادان، پاسدار رحیم صفوی گفت: چهار فرمانده به خامنه‌ای معرفی کردم و امروز همه این ۴ فرمانده کشته شدند. زاهدی سهم بزرگی در منطقه داشت. 
آخوند دری نجف آبادی نماینده خامنه‌ای در استان مرکزی و وزیر سابق اطلاعات رژیم نیز با اشاره به سوابق پاسدار زاهدی در سپاه جهل و جنایت آخوندها گفت: خودمان باید از خودمان بیشتر مراقبت کنیم: سرلشگر عزیز سرلشگر زاهدی از روز اول از شانزده سالگی فرمانده سپاه باشه فرمانده نیروی زمینی سپاه باشه غیره باشه لشگر چهارده امام حسین باشه تیپ قمر بنی‌هاشم استان چهار محال بختیاری همه مدارج و بعد هم، هم سوریه هم لبنان همه، همه، همه البته خودمان هم بیشتر مواظبت کنیم مراقبت کنیم.
در جلسه مجلس ارتجاع پاسدار قالیباف رئیس مجلس آخوندی درباره سرکردکان به هلاکت‌رسیده سپاه پاسداران در دمشق گفت:  هم‌چنین شهادت سرداران سربلند و شجاع اسلام و یاران مخلص ایشان شهید سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و حاج رحیمی و دیگر دوستان شهیدانش را به سپاه پاسداران تبریک و تسلیت می‌گویم
مارک اسپر، وزیر دفاع پیشین آمریکا درباره پیامدها هلاکت سرکردگان سپاه در دمشق گفت: . رژیم ایران احساس نیاز می‌کند تا حیثیت خود را حفظ کنند، اعتبار خود را نزد نیروهای نیابتی‌اش در سرتاسر منطقه حفظ کند، و به‌طور واقعی خواسته‌های تندروها را در درون حکومت دینی که می‌خواهند شاهد انجام کاری باشند، برآورده کنند. اما از سوی دیگر، آنها می‌دانند که یک درگیری بزرگ با اسرائیل، چه رسد با اسراییل و ایالات متحده، برای رژیم ایران فاجعه‌بار خواهد بود.
هیل تحت عنوان آمریکا برای پاسخ ایران به حمله اسراییل به دمشق آماده می‌شود نوشت: حمله هوایی اسراییل به مجموعه سفارت رژیم ایران در پایتخت سوریه، نگرانی‌ها را نسبت به هدف قرار دادن دوباره منافع آمریکا در منطقه برانگیخته است.
جان آلترمن، مدیر برنامه خاورمیانه در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی، گفت: رژیم ایران با پاسخ ندادن، هم در نزد نیروهای خودش و هم برای متحدانش ضعیف به نظر می‌رسد». اما رژیم ایران در مورد وارد شدن به یک افزایش بالارونده و تشدید کننده تنش ها چه با ایالات متحده و چه با اسراییل بسیار محتاط است.
 
 
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید