در تاریخ ۱۸ آبان دکتر آلخو ویدال کوادراس نایب‌رئیس پیشین پارلمان اروپا به مدت ۱۴ سال، هدف یک عمل تروریستی قرار گرفت. او پیش از رفتن به اتاق عمل حکومت آخوندی را مسئول این عمل تروریستی اعلام کرد.
روز اول آذر دکتر آلخو ویدال کوادراس پیامی به اجلاس دوستان ایران آزاد در استراسبورگ فرستاد و در آن بر پشتیبانی و همبستگی خود با مقاومت مردم ایران برای نیل به آزادی پای فشرد.
او از جمله در این پیام گفت:
خانم رئیس‌جمهور محترم، مریم رجوی، رؤسای مشترک عزیز دوستان ایران آزاد، خاویر زارزالخوس و میلان زوور، همکاران و دوستان عزیز.
در ۹نوامبر در مادرید به قصد کشتن به‌صورتم شلیک کردند. اما به طرز معجزه آسایی جانم حفظ شد هر چند گلوله چانه‌ام را داغان کرد. وضعیت فعلی سلامتی من روند بهبودی کندی دارد و مدتی طول می‌کشد تا به سلامتی کامل برسم. من مطمئن هستم که روی شما حساب کنم که با کمک شما هر چه زودتر به سر کار برگردم.
ابتدا می‌خواهم از همه شما از اعماق قلبم به‌خاطر ابراز همبستگی و حمایت‌های فراوانی که از زمان قربانی این حمله تروریستی شدم، دریافت کردم، تشکر کنم. مخصوصاً می‌خواهم از پرزیدنت روبرتا متسولا به‌خاطر افتتاح جلسه عمومی دیروز با ذکر موضوع من تشکر کنم و البته با تشکر از عزیزترین دوستم مریم، رهبر و الهام‌بخش ما برای محبت و بیشترین توجهی که در این روزها به من کرد، تشکر کنم. اینها همیشه در یاد من خواهند ماند.
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید