سناتور پیر گالان - رئیس بخش اروپایی سازمان جهانی علیه شکنجه
با گذشت یک‌سال از آغاز قیام رژیم هیچ راهی برای خروج از بحرانی که از سر می‌گذراند ندارد مقاومت سازمان‌یافته تقویت شده و هر آن ممکن است انفجار جدیدی در ایران رخ دهد.
 
من سالیان سال است که درگیر سیاست هستم و با بسیاری از جنبش‌های مقاومت برای حق تعیین سرنوشت مردم در سراسر جهان در ارتباط بودم.
به‌یقین می‌توانم بگویم تنها نیرویی در جهان امروز که با وجود سرکوب شدید رژیم ایران و با وجود موانع ایجاد شده توسط غرب پابرجا مانده و به‌اصول اساسی خود در قبال مردم ایران وفادار مانده و نسل‌های جدید را جذب کرده است 
سازمان مجاهدین خلق است.
فداکاری و خستگی‌ناپذیری خانم رجوی برای آرمان آزادی دیدگاه او برای یک ایران دموکراتیک و تعهد او به‌حقوق‌بشر منبع الهام میلیون‌ها نفر در ایران و سراسر جهان است.
 
راسموس هانسون - نایب‌رئیس حزب سبزها در پارلمان نروژ
یک‌سال پس از قیام در ایران حمایت بین‌المللی از جنبش اپوزیسیون ایران در حال افزایش است.
این حمایت، پاسخی است به‌اعتبار شورای ملی مقاومت ایران که آن‌را بر اساس حمایت مردمی از سوی ایرانیان شجاعی کسب کرده‌اند که بیشترین فداکاریها را در مبارزه خود برای آزادی انجام می‌دهند تاریخ ما به‌ما یادآوری می‌کند که جنبش‌های مقاومتی مانند شما  که استوار می‌ایستند و یکپارچگی خود را حتی تحت سرکوب شدید حفظ می‌کنند می‌توانند الهام‌بخش جهان باشند و تاریخ را دوباره بنویسند.
 
برنامهٔ ۱۰ماده‌یی مریم رجوی همان برنامه‌یی است که یک جایگزین مسئولانه و سازنده را برای آینده ایران ارائه می‌کند این یک پلتفرم جامع است که احترام را برقرار می‌سازد و حقوق‌بشر را برای همه به‌اجرا می‌گذارد.
پائولو کازاکا
برای من همیشهٔ مایهٔ خوشوقتی بسیار است که در کنار مردم ایران باشم.
زیرا افرادی شجاع‌تر از مردم ایران در این جهان نمی‌شناسم.
 
امانوئله پوتزولو - عضو کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا
در این میدان در بروکسل و چند ماه پیش در پاریس و در رم وقتی مریم رجوی به‌ما افتخار ملاقات را داد.
و در جلسات مهمی در پارلمان ایتالیا شرکت کرد این آن میدان ایران زیبا است ایران آزاد، ایرانی که ما دوستش داریم.
بروکسل ـ تظاهرات و راهپیمایی ایرانیان آزاده در حمایت از قیام و آلترناتیو دموکراتیک ـ قسمت پایانی ـ ش۲ 
 
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید