مونادولتی: درود می‌فرستیم بر زندانیان سیاسی مقاوم به‌ویژه کانون‌های شورشی که زندانها را به صحنه‌ دیگری از مبارزه با رژیم آخوندها تبدیل کرده و هیبت جلادان را درهم شکسته‌اند. 
علی باقری:آری ما سلاح ستارخان را برای سرنگون‌کردن آخوندها مثل شاه به‌دست گرفته‌ایم. ما آرمان حنیف را به‌هدف خود تبدیل کرده‌ایم. به‌مسعود  رجوی پیوسته‌ایم تا مهر تابان ایران‌زمین را به‌سرزمین شیر و خورشید برسانیم. و در این مسیر یک خلق تشنهٔ آزادی، همهٔ خیابان‌ها و شهرها را شعله‌ور کرده است. استراتژی پیروزمند کانون‌های شورشی به‌یک حقیقت عینی تبدیل شده است. در این مسیر ما فقط بر اراده‌های خودمان و خلقمان تکیه کرده‌ایم.
‌سناتور جری هورکان – عضو سنای ایرلند: ما به‌دنبال جایگزینی یک دیکتاتوری با دیکتاتوری دیگر نیستیم، ما یک آلترناتیو دموکراتیک داریم که در برنامه ده ماده‌ای خانم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت و رهبری الهام‌بخش او خلاصه شده که مورد احترام زنان شجاع ایران است. آخوندها نمی‌توانند انقلاب دموکراتیک اجتناب‌ناپذیر در ایران را از طریق اعدام متوقف کنند این درس تاریخ و نوید مقاومت ایران است. 
استرون استیونسون - هماهنگ‌کنندهٔ کارزار تغییر برای ایران: اکنون آخوندها از مجاهدین خلق بسیار می‌ترسند، آنها از زنانی که مجاهدین خلق را رهبری می‌کنند بسیار می‌ترسند زیرا آنها سازمان مجاهدین خلق را تهدید اصلی موجودیت خود می دانند.
غرب باید سپاه را به‌عنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری کند. 
خامنه‌ای و رئیسی به جرم جنایت علیه بشریت و نقض حقوق‌بشر باید در دادگاه بین‌المللی لاهه محاکمه شوند.
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید