سخنرانیهای  اعضای سنا و پارلمان ایتالیا و شخصیتهای سیاسی:
-سناتور جولیو ترتزی رئیس کمیسیون روابط با اتحادیه اروپا در سنای ایتالیا : سفارتخانه‌های رژیم ایران منبع این شیطان سازیها و شایعه پراکنی‌ها هستند و حملات تروریستی مانند حمله چهار سال پیش اسدالله اسدی در ویلپنت پاریس را ترتیب می دهند . 
-سناتور جولیو ترتزی : سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران بدون شک اولین و تنها نیروی سیاسی ایران است که در داخل کشور فعالیت می کند و میلیون ها نفر از آن حمایت می کنند .
-اینگرید بتانکور کاندیدای سابق ریاست جمهوری کلمبیا : برخی افرادی که در این اتاقهای فکر یا گروه کارشناسان کار می کنند،افرادی هستند که دولت ایران پول داده است تا اطلاعات غلط بدهند .این افراد یک مأموریت مشخص دارند و آن این است که مقاومت ایران را متهم کنند .
-امانوئله پوتزولو عضو کمیسیون خارجه پارلمان ایتالیا: کسانی که امروز سیاست ایران را اداره می کنند،به طور مطلق و انحصاری از مجاهدین خلق می ترسند .
-آنتونیو استانگو رئیس فدراسیون حقوق بشر ایتالیا: دربرنامه ده ماده ای خانم رجوی،جدایی دین از دولت، فرصتهای برابر، برابری زن و مرد، لغو مجازات اعدام، و شکنجه پیش بینی شده است.
-الیزابتا زامپاروتی: در مقاومت ایران یک جایگزین ریشه دار برای رژیم وجود دارد که واقعاً هراس بزرگی را در رژیم دین‌سالار، زن‌ستیز و خون‌ریز آخوندها ایجاد می‌کند.
در سنای ایتالیا کنفرانسی تحت عنوان «ایران : یکسال بعد از قیام خشونت و پخش اطلاعات دروغ توسط رژیم ایران ادامه دارد» به ریاست سناتور جولیو ترتزی، رئیس کمیسیون روابط با اتحادیه اروپا در سنای ایتالیا برگزار شد. در این کنفرانس خانم اینگرید بتانکور کاندیدای سابق ریاست جمهوری کلمبیا، نماینده امانوئله پوتزولو عضو کمیسیون خارجه پارلمان ایتالیا، خانم الیزابتا زامپاروتی نماینده سابق پارلمان ایتالیا  و از بنیانگذاران انجمن حقوق بشری به قابیل دست نزنید و آقای آنتونیو استانگو، رئیس فدراسیون حقوق بشر ایتالیا، سخنرانی کردند. 
در پایان این کنفرانس امانوئله پوتزولو پیام خانم نایکه  گروپیونی عضو کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا را که برای این کنفرانس ارسال شده بود قرائت کرد.
 
لطفا به اشتراک بگذارید:
🙏لطفا به اشتراک بگذارید