برای مشاهده کلیپهای شماره ۲ تا ۶ به انتهای متن  مراجعه کنید .
سخنرانی‌های
وایرا ویکه فریبرگا - اولین رئیس‌جمهور زن لتونی  (۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷)
دکتر روزالیا سرانو - معاون و رئیس جمهور اکوادور (۱۹۹۷)
آنا النا اچوریا - معاون رئیس‌جمهور کاستاریکا  (۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸)
آنلی یتنمکی - اولین نخست‌وزیر فنلاند (۲۰۰۳)  وزیر دادگستری (۱۹۹۴ تا ۱۹۹۵)
میشل آلیو ماری - وزیر ارشد دولت فرانسه (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱) . وزیر پیشین خارجه، کشور، دفاع و دادگستری
نجات والو بلقاسم - وزیر آموزش، آموزش عالی و تحقیقات فرانسه (۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷) وزیر حقوق زنان، امور شهر، جوانان و ورزش (۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴)
اینگرید بتانکور - کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا
پرزیدنت وایرا فریبرگا: شما پیروز خواهید شد همین کسانی که اینجا نشسته‌اند و برای پیروزی خلق و ملت شما تلاش کرده و زحمت کشیده‌اند . شما باید پیروز شوید زیرا بشریت نمی‌تواند به‌خود اجازه دهد که شما را از دست بدهد.
دکتر روزالیا آرتئاگا سرانو معاون و رئیس جمهور اکوادور(۱۹۹۷):‌ما چندین رهبر از نقاط مختلف جهان، صدایمان را بلند کرده‌ایم تا جامعه جهانی را فرا بخوانیم سکوت و انفعال را کنار بگذارند و از مبارزات زنان و مردم ایران حمایت کنند؛ تا در این کشور اجرای کامل آزادی‌ها شامل جدایی دین و دولت تحقق یابد.
دکتر روزالیا آرتئاگا سرانو: شورای ملی مقاومت ایران به‌رهبری خانم مریم رجوی شجاعت و بینش را در مبارزة خود برای تحکیم حقوق همه به‌ویژه زنان در ایران نشان داده است. شعار آن «می‌توان و باید» بیانگر احساسات یک جامعة ستمدیده در جستجوی حقوق خود است.
آنا النا چاکن اچوریا: ما اینجا هستیم تا زندگی کسانی را گرامی بداریم که اکنون نمی‌توانیم آنها را در آغوش بگیریم . و اینجا هستیم تا به خانواده‌های آنها بگوییم که مرگ و ترور آنها را نمی‌توان فراموش کرد؛چون برای زندگی‌های دیگر، برای آزادی، برای ایران و برای حقوق زنان خواهیم جنگید.
آنلی یتنمکی: ما همه اینجا به آمده‌ایم تا از زنان ایرانی و از مبارزة زنان حمایت کنیم؛ تا کرامت و حقوق انسانی‌شان را پس بگیرند و مردان و زنان بتوانند در صلح، بدون اعدام‌های سیاسی، بدون کشتار سیاسی و بدون زندان زندگی کنند. من مطمئنم که صدای تغییر در راه است.
میشل آلیو ماری: مگر می‌شود در کنار زنان ایران نباشیم در حالی‌که به‌چشم دیدیم به‌رغم همة خطراتی که متوجه آنها بود با حداکثر فداکاری و برای ارزش‌های دموکراسی، آزادی و برابری زن و مرد تظاهرات کردند؟
آنها درست مثل شما مریم رجوی عزیز؛ نماد ایستادگی در برابر بی‌عدالتی، جهل، حماقت و دیکتاتوری هستند. آنها مانند شما مریم عزیز؛ جزیرة امید در بخشی از جهان هستند که تبلور تنش‌های سیاسی و چالش‌های ژئوپلیتیکی است.
در حالی‌که در فرانسه در چند متری اینجا؛ میساک مانوکیان قهرمان مقاومتی آرمیده که خودش هم فرانسوی نبود؛ ولی جان خود را فدای راه مقاومت کرد. فرانسه وظیفة خاصی در پاسداشت ارزش‌های دموکراسی و آزادی دارد.
نجات والو بلقاسم: مقاومت زنان ایرانی، شجاعت تماماً قهرمانانه، از خودگذشتگی‌ها و پایداری خیره‌کنندةشان در برابر ۴دهه ظلم و ستم استبداد مذهبی تحت لوای اسلام؛ به‌قدری غیر قابل تجسم و خارق‌العاده به‌نظر می‌رسد که احساس می‌کنم صلاحیت مخاطب قرار دادن آنها و تشویق و تمجید از آنها را ندارم.
زنان ایرانی که بیش از ۴۰سال است علیه رژیم مبارزه می‌کنند می‌دانند که تا وقتی این رژیم زن‌ستیز پابرجاست مطالباتشان بی‌حاصل خواهد ماند . می‌دانند که در این قضیه برابری جنسی و تلاش برای آزادی و دموکراسی به‌هم تنیده شده‌اند؛ از این‌رو آنها مصمم به سرنگونی این رژیم برای برقراری یک جمهوری دموکراتیک هستند.
اینگرید بتانکور:  آنها یک الگو داشته‌اند می‌خواهم تأکید کنم که نقش مریم رجوی تا چه اندازه در توانمندسازی زنان و این‌که بر ترس خود غلبه کنند حیاتی بوده است
در سازمان مجاهدین مردان و زنان، همه با هم فرصتی را که برای زندگی با این نوع رهبری دارند پذیرفته‌اند؛ زیرا آنها در حال مخالفت، مقابله و تخریب رفتار مردسالار هستند.
بعد از اولین شرکت من در این اجلاس؛ کامپیوترم با انواع پیام‌هایی تقریباً منفجر شد که به من اطلاع می‌داد در دام سازمانی افتاده‌ام که یک «فرقه» با «کیش شخصیت» است. فکر کردم باید تحقیق کنم و ببینم چه خبر است. و اگر بعد از ۱۵ سال اینجا هستم به‌این دلیل است که اطمینان عمیقی دارم که در جایی هستم که تاریخ آن‌را از ما طلب می‌کند.
من فکر می‌کنم آن‌چه شگفت‌انگیز است  این است که این یک انقلاب فرهنگی است نه یک جنگ جنسیتی، این یک جنگ جنسیتی نیست.
به‌تازگی از پیام‌های لو رفته وزیر امور خارجه و وزیر اطلاعات در ایران مطلع شده‌ایم یک استراتژی کامل برای پرداخت حقوق به آکادمیک‌ها، دانشمندان و افرادی که معمولاً احساس می‌کنیم بی‌طرف هستند و آن‌چه می‌گویند مغرضانه نیست وجود دارد .کسانی که رژیم به آنها پول می‌پردازد تا سازمان مجاهدین را شیطانی جلوه بدهند.
بدترین کابوس این آخوندها این است که زنان  آنها را به‌زیر بکشند و این چیزی است که قرار است اتفاق بیفتد
پس با مریم رجوی و با میلیون‌ها زن ایرانی، ما زنان به‌همراه هم بگوییم: «می‌توانیم و باید»
 
اجلاس بین‌المللی روزجهانی‌زن با‌حضور‌خانم مریم‌رجوی وشخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان- قسمت دوم - کلیپ۲
 
اجلاس بین‌المللی روزجهانی‌زن با‌حضور‌خانم مریم‌رجوی وشخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان- قسمت دوم - کلیپ۳
 
اجلاس بین‌المللی روزجهانی‌زن با‌حضور‌خانم مریم‌رجوی وشخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان- قسمت دوم - کلیپ۴
 
اجلاس بین‌المللی روزجهانی‌زن با‌حضور‌خانم مریم‌رجوی وشخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان- قسمت دوم - کلیپ۵
 
اجلاس بین‌المللی روزجهانی‌زن با‌حضور‌خانم مریم‌رجوی وشخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان- قسمت دوم - کلیپ۶
 
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید