برای مشاهده کلیپهای شماره ۲ تا ۷ به پایین  متن کنفرانس  مراجعه کنید .
سخنرانی‌های: 
اولکساندرا ماتویچوک حقوقدان برنده جایزه صلح نوبل (۲۰۲۲)، رئیس مرکز آزادی‌های مدنی اوکراین
لیما روبرتا گبوی برنده جایزه صلح نوبل (۲۰۱۱) – لیبریا
زینت میرهاشمی-سردبیر نشریه نبرد خلق - عضو کمیته مرکزی سازمان چریک‌های فدایی 
خلق ایران
فلور صدودی – عضو شورای ملی مقاومت
نمایندگان انجمنهای جوانان و زنان در کشورهای اروپایی
اجرای برنامه هنری توسط گیسو شاکری و ماریا دانشور
اولکساندرا ماتویچوک برنده جایزه صلح نوبل ۲۰۲۲ – اوکراین: سرنوشت زنان در جهان به نتیجهٔ مبارزه زنان ایرانی بستگی دارد. آنها بار دیگر به ما نشان می‌دهند که مواردی مثل آزادی و همبستگی،به مرزهای جغرافیایی محدود نمی‌شود.
لیما روبرتا گبوی برنده جایزه صلح نوبل ۲۰۱۱ – لیبریا: در ایران هزاران زن در اعتراضات سینه سپر کرده‌اند و امروز در زندانند، ایران می‌تواند قیام کند و قیام خواهد کرد.
زینت میرهاشمی-سردبیر نشریه نبرد خلق، عضو کمیته مرکزی سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران : قدردانی می‌کنم از کارزار خستگی‌ناپذیر و گسترده خانم مریم رجوی که موجب همراهی رنگین کمان زنان جهان با مبارزه مردم ایران و مقاومت سازمان‌ یافته آن شده است. مبارزه و مقاومت زنان ایران را می‌توان در قامت مادران داغدارِ زیباترین فرزندان آفتاب و باد، مادران شهیدان خیزشهای سالهای ۸۸، دی ۹۶و آبان ۹۸ و قیام ۱۴۰۱، مادران قتل‌عام شدگان دهه۶۰ و همه مادران داغدار دید.
فلور صدودی-عضو شورای ملی مقاومت ایران : آنچه که باعث سربلندی ملت ماست. خستگی نا پذیری مبارزات مردم ایران همراه با مقاومتی سازمان‌یافته و پیشرو و مترقی در مقابل دیکتاتوری مذهب ایران است که با رهبری شجاعانه خانم مریم رجوی با برنامه ١٢ ماده ایشان که نه فقط زن ایرانی، بلکه رهایی تاریخی مرد و زن ایران را با هم مد نظر دارد.
الهه ذبیحی - استاد ارشد رشته کامییوتر دانشگاه لندن : رژیمی که حکم قتل مجاهدین را در اولین ماههای حکومتش صادر کرد و دهها هزار تن از آنها را در دهه۶۰ یا قتل‌عام ۶۷ اعدام کرد، بعد از ۴۴سال تازه یاد محاکمه مجاهدین افتاده و یک دادگاه فرمایشی برای محاکمه رهبری مقاومت و مجاهدین راه انداخته که شماری از آنها از زنان مسئول مجاهدین‌اند. واکنشی که نشانگر ترس آخوندها از پایگاه اجتماعی گسترده مجاهدین در داخل کشور است. از همین جا به خامنه‌ای سفاک می‌گوییم، تو با این دادگاههای نمایشی، هرگز نمی‌توانی در مبارزات زنان شجاع ایران خللی وارد کنی. هزار زن قهرمان مجاهد در اشرف۳، الهامبخش مبارزات چند نسل از زنان و دختران ایرانی چه در شهرهای مختلف ایران و چه در سراسر جهان‌اند. به راستی ما از آنها ایستادگی و فداکاری در برابر این نظام زن‌ستیز را آموخته‌ایم.
عسل رضازاده-انجمن جوانان ایرانی در لوکزامبورگ : حرف نسل ما اینه که: ممکنه که ما سنّ زیادی نداشته باشیم اما، به‌خاطر درس‌های زیادی که از مقاومت، مخصوصاً از خواهرای مجاهد یاد گرفتیم، با مسئولیت خودمون به‌ خوبی آشناییم.نسل ما راه صبای قهرمان رو ادامه میده که در آخرین لحظات عمرش، در حالی که می‌توانست با تن‌دادن به خواست دشمن، زندگی خودشو نجات بده، آزادی مردمشو انتخاب کرد و اون پیام تاریخی رو به همه ما داد که: تا آخرش می‌ایستیم.ما ارزش مبارزه و خون شهدا مثل نیکا و اسرا و آرمیتا و حدیث رو می‌دانیم. ما هم مثل اونها احساس مسئولیت می‌کنیم برای آزادی کشورمون. ما اومدیم این‌جا به کانون‌های‌شورشی به‌ویژه خواهرای شجاعمون بگیم که اگر شما در زیر سرکوب وحشیانه‌ٔ آخوندها و پاسدارا اینطوری محکم و قوی مبارزه می‌کنین، برای ما که خارج از ایران همه امکانات رو داریم، این مبارزه بیشتر و بیشتر ضروریه و خطاب به خواهر مریم عزیز و همه خواهرای عزیزم در ایران می‌گیم: جای ما هم در صف اول نبرد با این رژیم زن ستیزه و شما ما و پتانسیل قوی نسل جوان رو کنار خودتون دارید.می جنگیم. می‌رزمیم ایرانو پس می‌گیریم.
ویدا نیک طالعان- انجمن زنان برای دموکراسی در ایران - شمال آلمان: درود بر مریم رجوی، که یکی از پیچیده‌ترین نبردهای سیاسی تاریخ معاصر در مقابل یک دیکتاتوری مذهبی بی‌رحم رو هدایت می‌کند و با اعتقاد عمیق به آزادی با اصل «نه حجاب اجباری، نه دین اجباری، نه حکومت اجباری» آینده روشن ایران رو تضمین کرده. او نسلی از زنان و مردان آزاده و رها رو آموزش داده که حامل ارزش ایستادگی و فداکاری‌اند. البته پیشرفت تمامی این مبارزات و جان فشانی‌ها تنها در یک مبارزه منسجم و تشکیلاتی امکان پذیره که امروز به‌نعمت وجود این جنبش و این تشکیلات ما از آن برخورداریم. 
اجرای ترانه توسط خانم گیسو شاکری
اجرای ترانه به‌وسیله ماریا دانشور
اختتامیه مجری :ایدی لاش – خبرنگار، مدیر روابط عمومی
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی وشخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان ـ قسمت آخر - کلیپ ۲
 
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی وشخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان ـ قسمت آخر - کلیپ ۳
 
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی وشخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان ـ قسمت آخر - کلیپ ۴
 
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی وشخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان ـ قسمت آخر - کلیپ ۵
 
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی وشخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان ـ قسمت آخر - کلیپ ۶
 
اجلاس بین‌المللی روز جهانی زن در پاریس با حضور خانم مریم رجوی وشخصیت‌های سیاسی زن از ۲۸کشور جهان ـ قسمت آخر - کلیپ ۷  
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید